Review : Malé klamárky - Ohrozené | Sara Shepard

1. april 2017 at 22:00 | Luan |  Books - reviews
Dajte si pozor na to, čo si želáte!

Hi, guys!

Jo, jo, aktivita, poznáme to, bla bla, hlúpe výhovorky. Niečo také ja sem písať nechcem. Kukajte - blog je pre mňa koníček. Nie povinnosť. Get it? Get it.

Dnes sa chcem venovať knihe, ktorú som dočítala len nedávno. Myslím, že sériu Malé klamárky, alebo v angličtine Pretty Little Liars, niektorí z vás poznajú. Niektorí knižnú podobu, iní zasa seriál - ja sama som knihy, podľa ktorých bol seriál natočený, spoznala až vďaka nemu. Avšak skončila som niekde pri 3. sérii... viete, knihy sú lepšie. xD

Názov: Ohrozené
Autor: Sara Shepard
Séria: Malé klamárky
Počet strán: 205
Väzba: mäkká

Každý príbeh sa nekončí šťastne...

O knihe: Hrdinky série Malé klamárky sú tentoraz naozaj ohrozené, hoci si to vôbec neuvedomujú. na scénu znovu prichádza ich dokonalá priateľka Ali: vyrieši sa veľká záhada spojená s jej zavraždením. Ukáže sa, že všetko sa odohralo úplne inak, ako sa nazdávala polícia i celý Rosewood. No Spencer prežije napínavé dobrodružstvo s vlastnou sestrou, Ariu škaredo sklame jej nový priateľ, Emily sa bláznivo teší, že neodolateľná Ali nezomrela, a Hanna sa musí dostať z veľkého poníženia, aké jej uštedrila nevlastná sestra Kate. No to všetko prevýši hrozná pasca, ktorú našim malým klamárkam nastavila skutočná A.

Môj názor: V poslednej knihe sa dozvieme odpovede na otázky, ktoré si všetci kladieme. Kto je skutočný/á A? Kto zabil Ali? Autorka nás necháva v neistote celý čas. Komu môžeme veriť a komu nie? V tejto knihe vás čakajú samé prekvapenia - a pekné malé klamárky sa veru znova potrápia. Už nedostávajú správy od tajomnej osoby, ktorá sa podpisuje ako A - veď tá sedí vo väzení... alebo nie? Shepard nám svojím príbehom vnucuje ďalšie a ďalšie otázky, na ktoré sa dozvieme odpovede až na konci, ktorý všetci napäto očakávame. Musím priznať, tak trochu mi chýbali správy a odkazy od A. :D Malé klamárky tentokrát hľadali znova pravdu okolo Alinej vraždy, ale spoločnosť im robila ich dávna priateľka Ali... alebo to nebola ona? Verte mi, vysvetlenie vás dostane rovnako mňa. Luan pozerala na knihu akoby uvidela zjavenie, keď si to všetko v hlave dávala dohromady. xD So štvoricou klamárok sa niekto pekne - a kruto - pohral. Kto stál za pokusmi o ich usmrtenie či zavretie do väzenia? Kto nastražil falošné pasce? Autorka - alebo teda tá záhadná osoba zvaná A - nám nakoniec všetko ozrejmí. Rozuzlenie bolo podľa môjho názoru až príliš jednoduché, i keď by som to vôbec nečakala. Shepard mohla využiť nám už známe postavy, a nie pridať ďalšiu. Avšak knihu hodnotím kladne a ak máte radi tajomstvá a napätie, rozhodne stojí za prečítanie.

Zhrnutie hodnotenia: 4,5/5 bodov

"Sú dve tragédie v živote.
Jedna je, keď nedostaneme to, po čom srdce túži,